onsdag 24 november 2010

Till slut måste man ju välja...

...mellan att lägga ner sidan eller göra ett sista försök till.



Livet består av många saker som man vill göra och ännu fler "borden", för att inte tala om alla "måsten". Bloggen tillhör den första kategorin och där är väl anledningen till att jag aldrig ens gör ett försök till uppdatering.

Sen har vi förstås det här med facebook som kan vara en bidragande orsak, det är ju så praktiskt att slippa hitta på en fyndig och finurlig text och välja fina bilder.

Idag är det -14 grader kallt, stora tjejen som nu går i åk 1 är för första gången sjuk den här hösten. Så vi är hemma åtminstone på förmiddagen, sen får tjejerna åka till mormor och morfar för jag måste jobba några timmar.



Det bleka vinterljuset är faktiskt otroligt vackert och jag skulle inte vilja vara utan den här årstiden för allt i världen. Bilderna är faktiskt dagsfärska :-)


Det är inte bara barnen som längtar efter julen, äntligen får man börja julpyssla!!
Jag har tjuvstartat att göra julklappsetiketter.



Nu ska jag gå och leta fram lite ljusstakar inför första advent, ses förhoppningsvis i morgon.

Kram Lea

1 kommentar:

Anette sa...

Men så roligt att se dig här igen=) Jag tycker gärna att du ska fortsätta...men gör det för att det är kul,inte för att du måste...
Själv har inte jag så tätt mellan inläggen nu men gör ett när jag har tid och lust:)

Kraaaaaam/Nettan