fredag 10 april 2009

Glad Påsk på er!





Och så var det påsk igen! Tiden går fort när man har roligt, jag har faktiskt så roligt att jag inte hinner blogga längre. Fast jag kommer nog att avge rapporter då om sänder för att inte tappa kontakten helt med bloggvärlden.

Tyvärr har jag inga bilder på mitt senaste inköp som är en stor anledning till att jag inte hinner blogga.
Men om man säger så här är hon ungefär 176 cm i mankhöjd och ser mer ut som en dinoasurie än en sportig hopphäst så förstår ni alla att jag gått och blivit med häst.

Jag ska lägga ut bilder senare när jag har "pimpat" henne :-), måste först skala av ett pälslager som skulle göra vilken bisonoxe som helst avundsjuk.

Påsken kommer vi att tillbringa här hemma känns dumt att åka iväg och lämna nyförvärvet redan första tiden i andras händer.

Jag tänkte i alla fulla fall dela med mig av lite bilder här hemifrån, för det har förstås inte ännu förfallit helt trots hästinköpet, nä pyssla och fixa är ju en livsstil som jag verkligen inte vill vara utan.
Så här kommer lite favoritsaker...just nu.

Som sagt ha en skön påsk så ses vi snart igen!







9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

En dinosaurie som är bra på att hoppa? - du skojjar - men du är ju proffs så det är säkert sant!

Ha en riktigt härlig påskledighet - med mycket gott!

Kram Maud

Änglahem sa...

Hej hopp Lea,

Det var inte igår inte...hinner inte heller blogga så mycket just för tillfället...Det låter ju väldigt spännande med en Dinosaurie i familjen*fniss*. Lycka till med med att få den att hoppa*hahaha..*.

Vill önska dig och de dina en riktigt glad påsk!

Men!...fy böveln med snö ni har kvar*brrrbrrr*..........

Kramar, Ulrika

Agnes Maria sa...

Glad Påsk på er !!!
Kul att få höra lite från dig, men du verkar ju ha det mer än underbart !!!!
Kramar till er alla !
Så ses vi mera här framöver.
Åsa
Så himla kul med en häst !!!

Britt sa...

Vad kul att höra från dig igen. Men det är sant ibland räcker inte tiden till. Ha det Bra i påsk//Britt

Mer av allt sa...

Grattis till den nyblivna hästägaren!! Förstår att du har fullt upp. Ha en härlig fortsättning på påsken! Kramar från mig

Ingela sa...

Grattis till nya hästen, ska bli kul att se dinosaurien ;)
Jag ska skaffa en då jag blir pensionär, har inte tid nu. Har däremot funderat på höns...

Anonym sa...

Det var eb nyhet för mig oxå att du blivit med häst. Jag får snart ta en sväng och se på nya familjemedlemmen. Ha det bra

faster GB

Elinor sa...

Glatt påsklov på er! Nu har gatan tinat fram och vi ska ta fram cyklarna :)

Smycka dig sa...

Hej vilka fina bilder...jag har oxå de där kryddburkarna, dom är så fiiina.

Nu måste vara den perfekta tiden för att rida, solen och värmen som börjar visa sig.

ha det kram Lotta