söndag 10 maj 2009

Hopp i galopp!

Nu har jag äntligen fått bilder på min lilla guldklimp.
En duktig tjej i femtonårs åldern från orten som har tagit de här fina bilderna på förra helgens hoppkurs.





Idag har jag jobbat på Djurens Dag på vår skola, varit på ridskolan och kollat en sväng på dressyrtävlingarna där och nu är det hockeyn som hägrar på dumburken.

Sen måste jag åka till stan och handla eftersom stora tjejen fyller år på tisdag och jag hade tänkt baka lite grann imorgon...FAST...hör och häpna A hade bakat chokladbollar med tjejerna idag och urgoda var de...ja jag har syndat.;0)

Förra året ville den då 4-åriga damen ha snittar på sin femårsdag och i år är det beställt sushi av olika sorter så det ska vi pyssla med i morgonkväll....suck vad gör man inte för sina barn. Lugn alla...som kommer och inte älskar sushi det blir annat också.

Nu ska jag återgå till hockeyn.

Tjingeling!

5 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Men Lea vilken fantastiskt vacker häst !! Såååå underbar !!!
Och vilka bilder !! så duktig fotograf.
Så nu har ni en del att fixa till söta dotterns födelsedag, men det ät ju tur att A har börjat, och choklad bollar är ju bara mums !!
Många goa kramar från mig.
Din kompis Åsa

Färjtorp sa...

Jag säger som Åsa!!!!! Guuuu så snygg häst du har köpt!
Vacker var bara förnamnet jue.
Jag förstår att du vill visa upp henne!

Och Grattis i förskott till E. Hoppas hon blir nöjd med sushin haha, hon är för rolig hon.

Vi kanske ses nån dag framöver.
Kram Johanna

Britt sa...

Vad otroligt gott med sushi. Så stor hästen var :) Ha det bra//Britt

Gårdsromantik sa...

Men så kul med hästhoppning - så vacker häst dessutom.

Kram Maud

Elinor sa...

otroligt snygg häst! Vilken cool färg och jättefina bilder! Och ryttaren ser också väldigt bra ut!! Gick det fort? Jag tycker alltid att det verkar gå råfort när någon sitter på en häst...

Vi ses!