tisdag 17 juni 2008

TUSEN TACK!!!

Av bloggerskan Snäckornas sjö har jag fått en utmärkelse,
det är ju helt otroligt snällt!! Tusen tack...igen!



Det är ju lika kul att ge som att få... men hur svårt är det inte att välja ut
fem bloggar bland alla som är så bra.

Men i alla fall här kommer mina val:
De här bloggarna "Makes my day"

Karin Lindström

Hemtrevnad i Rud

Tant theas lilla torp

Zoey

Småstadsliv

Ha en underbar onsdag i morgon, jag, Iglo och barnen ska åka på något så spännande som Coop Bygg och införskaffa en massa bygggrejor...med mera.

Glöm inte att heja på Zlatan och grabbarna i morgonkväll.

Over and out!

3 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Lea!
Tusen tack rara du, jag blir så glad! Tänk att jag får en utmärkelse, och av dig. Din blogg är ju en av mina absoluta favoriter!

Hoppas ni får en skön midsommarhelg, med många lata dagar och gärna lite värme!!

Många kramar från en ännu gladare!
Karin

hemtrevnad marie sa...

Tack snälla rara du!!
Och grattis till din egen!
(Tänk om nån kunde lära mig sätta in bilden bara, haha!)
Missade ditt inlägg igår...men ser att du har haft full upp med kuligheter!!
Ser fram emot lilltjejens bravader!
Ha nu den bästa midsommaren!!
kram

Unknown sa...

Meeen Tusen TACK för utmärkelsen!!! Jag blev så jätteglad! Din blogg som är så mysig och fin. man får ju mindervärdighetskomplex för mindre. Jag är ofta in hos dig, ibland flera gånger om dan för att kika och läsa om alla tokiga och roliga upptåg töserna och familjen hittar på.

Önskar dig en fantastisk sommar! Njut nu av din ledighet, men jag hoppas vi "ses" ändå nån gång emellanåt.

Kram på dig!
Vero