fredag 15 augusti 2008

Tusen tack!

Till alla som besökt oss på loppisen och för alla muntra tillrop här på bloggen.

Snart kommer väl vardagen tillbaka jag ska bara avsluta den här ridlägerveckan på Grans Naturbruksskola och hjälpa min kompis att sälja hennes underbara häst.

Sen kanske jag får tid att piffa och puffa här hemma.
Eller åtminstone ladda kameran så att ni får några nya bilder att titta på.

Den här helgen ska jag sälja grejor på Badhusparkens loppis,plocka blåbär,
fira min fina mamma som fyller år och kanske hinna på auktion på söndag.
Men sen har vi ju dressyrfinalen i OS, visning av saluhästen och en massa annat förstås.

Jag är ju som vanligt inte direkt sysslolös.

Nu ska jag utfodra mina barn och sen in på garnaffären för att köpa lite raggsocksgarn till min duktiga svärmor som stickar så att det glöder.

Tjingeling på er, jag längtar till jag hinner komma runt och kolla vad ni har för er.
/Lea

7 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Oj Lea...förstår att du inte är sysslolös! Vad roligt det låter med din loppis! Ha en skön helg - kram Annie

Mer av allt sa...

Puh! Jag blev trött bara av att läsa din lista över helgens aktiviteter... :-) Glöm inte att ta det lugnt och vila upp dig lite.

Ha en trevlig helg!

Britt sa...

Hoppas att loppisen vart lyckad.//Britt

Gårdsromantik sa...

Vi verkar vara många som har mycket på gång.

Var det bara en tillfällig loppis du hade.

Jag har ju inte hunnit förbi.

Kram Maud

Vitt och blandat sa...

Hej Lea och TACK för de underbara kommentarerna jag fick av dig --- ååå så glad jag blev, dom värmde ska du veta!

Vad härligt du skriver =) Har inte kunna läsa allt eftersom jag bara har lunch och är på jobbet, men å vad jag skrattade åt ditt barns kommentar, att visst inte köper vi en till syster. Helt underbar kommentar, visst är de härliga dom små liven - vilka uttryck dom kommer med och vilka logiska lösningar dom har på allt. Vilket underbart liv ni verkar leva, med gården, hästarna.. mmmm mysigt! Till dig kommer jag oxå fler gånger =) Varmaste kramen från mig

Elinor sa...

Hej! Jag såg på en annan blogg att ridlägret var riktigt uppskattat! Vi har också varit i Kolmården och det var nog sommarens höjdpunkt för oss men nu väntar allvaret...lite suck känns det som... Ha det bra!

junhe sa...

hoppas helgen varit bra...här regnar det så vi kanske får ta ekan till jobbet imorgon *fniss* ha en fortsatt bra vecka/ kram junhe