måndag 21 juli 2008

Hemma igen...

Nu är vi tillbaka från vår semestertripp. Jag avger bara ett litet livstecken nu så avger jag längre rapport senare. Men så mycket kan jag säga som att 320 mil är avverkade, likaså Kolmården, Astrid Lindgrens Värld, Glasriket, Borgholm och en massa annat.
Bland annat har jag träffat underbara Karin Lindström i hennes fina butik i Mariefred.
Bilder och galenskaper från resan utlovas, har man barnen med sig och A förstås blir det aldrig tråkigt.

I nästa inlägg... "Den siste mohikanen"

12 kommentarer:

Annas resa sa...

Hej Lea! Var med i utlottningen på min blogg i veckan! En virkad groda blir det till vinnaren.

Merja sa...

Det var en lång tur.Fin kommentar ang. barnen och mannen:))
Trevlig sommar!

Britt sa...

Det var en lång sem resa. Men ni verkar ju att ha haft trevligt.//Britt

Änglahem sa...

Lea!!! Du är tillbaks!! Har saknat dig sen jag kom tillbaks...vi gick liksom om varandra där lite tror jag!!!*tihi* Så många mil......!!!
Blir det västkusten nästa år då?*blink*

Ser fram emot nästa inlägg!!!....det brukar som sagt hända lite grand när familj Lea är ute och far*fniss*

Kramaaar, Ulrika

Färjtorp sa...

Hej! Har undrat var du tagit vägen... roligt att du är tillbaka.
Låter som en härlig semester iallafall. Karin Lindström har jag nyligen hittat till, vilken underbar blogg!!

Väntar på ditt nästa inlägg =)
Kram Johanna

hemtrevnad marie sa...

Verkar spännande det där du!!
Väntar!
kram

Unknown sa...

Välkommen hem igen efter semestertrippen. Ser verkligen fram emot att läsa om alla era upptåg.

Kram Vero

Monika sa...

Oj, det var inte illa! 320 mil!

Hoppas det varit en skön semester och jag skulle nog tro att för A och barnen kan det aldrig vara tråkigt när DU är med! Härliga Du!

Allt gott och ha det fint!

Sjuttitolv kramisar

Monika

junhe sa...

ni har hunnit med mycket skoj på er semester, nu blir det till att ta igen sig hemma en stund...ha en bra helg/ kram junhe

Anonym sa...

Åhh så söt du var i tidningen igår :-)

Anonym sa...

Ja det låter som ett inlägg väl värt att vänta på!

Karin Lindström sa...

Hej Lea!
Tänk att du kom in i min butik. Jag är jätte glad för det, vi är ju "några" mil bort.
Skönt att höra att allt gått bra:
Många kramar
Karin