onsdag 30 juli 2008

Semesterminnen...

Tidig morgon i hamnen i Hudiksvall.



Gripsholms slott


Kan det finnas godare kvällmat..smultron, hallon och iskall mjölk? Barnen tyckte att det var helgalet att vi åt middag på golvet i ett slott. Men vad gör man inte för att de ska minnas resan..
Det var i alla fall ett fantastiskt fint boende på Stiftsgården Stjärnholm/Stjärnholms slott.


Bild från vårt rum...


Annan interiörsbild från samma ställe.


Tiger world på Kolmården


Mysig kvällsvy från Pipps sommarhotell


Underbara rosor på Astrid Lindgrens Värld.


"A" plockar körsbär hos våra vänner i Småland, vi höll aldrig på att ta oss iväg därifrån...han är mer än fin han...



Borgholms slottsruin i skymningen...





Mer bloggande än så blir det inte idag. Nu ska barnen sova.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga semesterbilder, jag har oxå lagt ut lite semesterbilder på mitt fotogalleri. :)

Gårdsromantik sa...

Vilka härliga semesterminnen.
Ni hann med mycket på er tripp. Slottshotellet hade jag gärna bott på och t o m ätit middag på golvet där.

Kram Maud

Änglahem sa...

Vackra bilder!

KRAM!

A home far away sa...

Så många fina sommarbilder du visar, nu längtar jag tillbaks till Sverige:-)

Kram Gunilla

Karin i Villa Grå sa...

Vilka ljuvliga bilder - och vilka ljuvliga sommaräventyr!

Nu har jag lagt till en ny sak på min önskelista, tack vare dig. Jag vill äta hallon på ett slottsgolv! Underbart! :-)

Ha det så bra!

Kram, Karin

Millas hem sa...

Vilken underbar kakelugn du visar!
Kram Camilla