lördag 24 januari 2009

Livstecken...

Hej hopp!

Nej jag har inte gått under jorden men att det har varit stressigt sista tiden...sen sköter jag ju två bloggar när jag jobbar och då blir förstås den här lidande.

Mina elever har en lösenordsskyddad blogg där de kan utvärdera sina egna, min och hästarnas insats under deras ridlektioner. Kul tycker jag.

Idag blir det Vallsberget och stora tjejen ska få prova åka utför.

Jag lovar inlägg under morgondagen...jag har sååå mycket som ligger på lager:-) både berättelser och loppisfynd:-)

Ha en skön dag!
/Lea

7 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Längtar.... till ditt nästa inlägg.
Hoppas ni får en riktigt mysig dag i skidbacken.

Kramar Åsa

Anonym sa...

hej lea! vi ska på valls i morgon,kom dit om du har lust.
Anna klippare m familj o jenny med familj

Britt sa...

Vi väntar med spänning på dina loppis fynd//Britt

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

väntar med spänning på nästa inlägg.

Kram Nilla

Helene sa...

Gillar din blogg, keep on going!
Har nominerat dig till Gullig blogg.
Se instruktioner på min blogg, inlägg Utmärkelse!

Ha det gott!

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att det gick bra med skidåkandet. Men be inte om ursäkt för att du inte hinner, heller. Det är ju så ibland.
Kram Lallis

Daniel Roos sa...

Hej Lea det är alltid mycket fint på din blogg ha en trevlig helg mvh Daniel