lördag 10 januari 2009

Och de tursamma tjejerna är....


Det var en ytterst rafflande lottdragning utförd av den äldre dottern som höll på att kissa på sig av spänning. Så här blev i alla fall resultatet.

Den söta trähästen vinner...

Anna (utan blogg)
Det var verkligen som meningen tror jag... för då får jag en till anledning att åka ut till henne...(nu j-klar är vi friska).

Lisbeth Dahl tvålen vinner...
Mia med bloggen Mias hem

De söta hjärttvålarna vinner...
Maud med bloggen
Gårdsromantik


Sen har jag ett litet hemligt extra pris till Marie med bloggen
Hemtrevnad i Rud

Skicka ett mail till lisenlea@hotmail.com med era fullständiga namn och adresser så skickar jag era paket till veckan.

Jag måste nog ha utlottningar oftare det var verkligen roligt.

NU ska jag kasta mig i soffan och dricka isvatten och äta fantastiskt goda
(men säkert giftiga) röda vindruvor.

9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vadå giftiga - ta det lugnt med druvorna!!!

Jag var ju in här för några minuter sen - vilken glad överraskning - jag älskar godoftande tvålar.

Appropå bagarstuga.

Man kan ju bygga om ett garage till kyrkstuga (min butik) så varför inte bagarstuga???

nu mailar jag min adress!

kram Maud

Petra C sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare!

hemtrevnad marie sa...

Men jisses Lea...sicken tur man har, en hemlig vinst ,nu tror jag minsann att JAG kissar på mig av nyfikenhet, haha!
Ska genast maila min adress...tack så hjärtligt på förhand!
Önskar dig och de dina en mysig helg!!
Kramis

Mia sa...

Åh men vad roligt att vara en av vinnarna. Det var en riktig överraskning jag fick efter att ha målat trappa i ett par timmar. :)

Mailar dig på en gång...

Kram Mia

Monika sa...

Hihi! Ta på dej skidorna och åk förbi hos mej en sväng!

Du har något att hämta där! ;o)

Kramisar

Monika

Anonym sa...

Å, vad glad jag blev!

Ser verkligen fram emot att ni ska komma på besök. Vi får skynda oss innan någon ny liten bacill fått fäste! Tisdag? Torsdag? eller någon kväll?

Hörde ett talesätt om vindruvor (apropå mindre nyttiga livsmedel/besprutning) - skölj dem tio gånger och släng dem sedan...

Hör av dig!/Anna

Änglahem sa...

Lea, inte kan väl vindruvorna vara giftiga? Ser ut som ett ? också....skölj av dom vettja. Isf är jag nog döende utan att veta om det....sköljer inte ens av dom alltid...näven bara åker dit utan att jag tänker på det...*hrmm*.

GRATTIS till vinnarna! Sjuttsingen också!...*hihi*...

Skönt att ni frisknat till nu!

Ha det så gott!
Kram, Ulrika

Agnes Maria sa...

Hej Kompis !!

Grattis till alla vinnare av dom fina priserna !
Lyckliga dom.
Dom fina muffinsformarna är köpta på Fröken April.

Kramar Åsa

Agnes Maria sa...

Hej igen !!

Vad hurtig du är, läste nyss att du köpt skidor, härligt !!

Kram igen
Åsa