fredag 4 april 2008

Och så var det helg...igen.

Det är absolut inte så att jag klagar men...jag tycker att veckorna går ursinnigt fort, och helgerna är ju förstås ännu värre.


Den här veckan rusade iväg som alla andra och den avslutades som vanligt med en liten loppis runda. Tyvärr har jag inte hunnit fota dagens fynd, men P med bloggen
"Huset Mitt i byn" vet precis hur den ser ut, vi träffades nämligen på kupan.
Jag köpte i all fall en gammal underbar trampsymaskin.
Har ingen aning om var den ska få plats men den var så himla fin att jag inte kunde hålla mig.
I morgon ska jag lägga ut lite bilder på skönheten.
Jag ser verkligen fram emot morgondagen. Loppis vid 10 sen ska jag hålla Åsa Taflin sällskap i hennes gulliga butik, Butik Fåfängan. Vi ska förutom att ta hand om våra trevliga kunder, mysa och surra om pyssel, trädgårdsdrömmar och livet i allmänhet.

2 kommentarer:

Änglahem sa...

Nejmen Lea...vad fin din sida blivit, jaa den var fin innan med. Men det var väldigt vad romantiken slagit ut i full blom!!
Kollade noooga så att jag var på rätt sida...*hihi* Men det var jag ju!!!

Mittenbilden är väl från i somras vá? För det är väl syrener i vasen...annars kom sommaren väldigt fort till Norrland!!!

Trampsymaskin....vill mej ha osså...*snyft*. När jag har pengar så hittar jag ingen och när jag inte har pengar...ja du fattar va?!
Den vill jag se, och plats finns det alltid?! Joooo då!

Ha en skön helg!
Kram/Ulrika

Anonym sa...

Den lampan är så himla fin!