lördag 20 december 2008

Piffning och puffning in i det sista...


Efter att ha varit i sängläge i stort sett en vecka och inte orkat ett jota så har jag kommit igång rätt bra igår kväll och idag...

Möblerade om i hallen...




I mitt kök hänger den här söta bågen med en egentillverkad skylt.


Även om man är i sängläge kan man ju julklappsshoppa (till mig själv)
...mitt senaste traderafynd, en underbar väska i Petit point.


Nä nu måste jag ila vidare...har bara lite att påminna er alla om innan vi säger adjö för idag...

6 kommentarer:

Mia sa...

Vilken söt liten skylt. En sån borde väl alla ha hängande på insidan ytterdörren i dessa juletider.

Ha en trevlig lördagkväll!
Kram Mia

Gårdsromantik sa...

Men vilken underbar väska!!!

Jag vill inte veta vad du fyndade den för...men du är värd den!

Kram Maud

Monika sa...

Oj, har du legat däckad. Trist mitt i julstöket o allt. Härligt att du är på benen igen.

Så fint du har det. Spegeln i hallen är ju helt enkelt ursnygg. Vilka fina saker du har.

Och väskan! Vilket kap! Jag har under hela det här året lagt bud på liknande men dom har blivit så dyra eller också har jag råkat missa slutet av budgivningen så jag har inte lyckats inhandla någon än så länge. Ingen har i alla fall varit i närheten så vacker som den du har köpt.

Ha det nu så gott och en riktigt god jul ifall vi inte hörs mer innan.

Kramar

Monika

Merja sa...

Det blev verkligen fint! Det lyste så fint ovanför spegeln med.
Önskar dig en God Jul!!

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej !

Men du vilken fin väska. Du vet väl vem du mailar när du lessnar på den :)

Vill önska dig en riktigt fin jul

Kramar Viveka

Anonym sa...

vi puffar och piffar här med - måste ju vara redo för julfirandet :)