söndag 16 december 2007

Den allra första dagen i mitt bloggande !

Det här känns liksom spännande. Jag har funderat hur länge som helst på att börja med det här, men ni vet, så många planer så lite tid.

Att börja veckan före julafton kanske inte är det mest genomtänkta beslutet av de alla. Det finns flera anledningar till att jag kanske borde prioritera om.

Till exempel att jag började jobba heltid i fredags efter nästan fem års mammaledighet med varierande grad av arbete.

eller att...

jag ligger rejält efter med städning, julklappsinköp och julbak till oss själva eftersom jag pysslat med en del innan våra öppet helger på Butik Fåfängan i Öjebyn och dagens julmarknad i Badhusparken.

Men nu är det gjort och om inte annat så kommer det ju ett jullov om några dagar. Då måste det finnas någon stund över mellan barnens leksaksdemonstrationer och de träningar som jag ligger efter med som jag har lovat att ha.(Förlåt mig om ni läser det här.)

Kul ska det bli i alla fall och välkommen hit!

/Lea


1 kommentar:

Elinor sa...

Jag tycker att det du räknar upp verkar vara ytterst bra skäl att starta en blogg :)