måndag 24 december 2007

Från oss alla till er alla....

..en riktigt god jul.

Har haft det lite hektiskt sen fredagens mysdag så bloggandet har blivit aningens lidande.

Men jag ska senare berätta om vår nya "helgen-innan-julafton" aktivitet för vår familj.

Jag säger bara nordsvensk brukshäst, isiga skogsstigar,
intensivt månljus och en varm skön eld.

Nu har laxen ätits, tomten utfrågats om var han har renarna, paketen öppnats och "succetårtan" avsmakats. Så nu är det snart gonatt för barnen och tid för föräldrarna att kolla igenom julklapparna så man kommer ihåg vad de har fått av vem så man kommer ihåg att tacka ordentligt.

Morgondagen ska vi tillbringa i My Little Pony världen och spela musik på alla julklappsinstrument som barnen fått.

Framförallt !!! Jag ska leka med min nya fina digitalkamera. Tack mamma och pappa!

När jag har lekt klart i morgon ska jag sätta in en bild på min fantastiska amerikanska ängel som jag fick i julklapp av min vän Åsa Taflin på Butik Fåfängan.

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!:D

Anonym sa...

Hej på er !

Tack för den fantastiskt supergoda Sillen och Laxen du är ju helt suverän på att få saker gott !!

Massor av Juldagskramar
Åsa

Färjtorp sa...

God Jul på er!
Ska bli kul att få se din nya ängel =)
/Johanna

Anonym sa...

Haha, det blir ju skoj att se era my little pony skapelser. :) Jag slår en pling imorgon - vi tänkte hinna kika förbi en sväng innan jag åker hem igen.