fredag 21 december 2007

Världens lugnaste fredag !

Nej, jag är inte ironisk!

Jag har haft världens bästa fredag på jag vet inte hur länge.

Hade stalltjänst med en klass på morgonen och eftersom jag inte hade
fler lektioner roade jag mig med att rida
skolans nyaste tillskott Quincy.
En 175cm hög valack som var riktigt trevlig
trots att det inte följde med stege i köpet.

Eftermiddagen tillbringade jag och storflickan på stan med en
mycket god vän och hennes dotter. Vi strosade omkring, gick i affärer men satt längst på Ekbergs och tittade på folk som stressade. Bara en sån sak!

Som grädde på moset lämnade jag och A barnen hos mormor och morfar för att handla de sista julklapparna, gå på restaurang och sen helghandla.
Helt sjukt skönt var det!

Vi upptäckte att det var första gången vi lämnade bort båda för att roa oss sen den lilla knasan föddes, hm... 1,5 år går väldans fort.

Nu ska jag slänga mig i soffan för att bevara harmonin...somnar troligtvis inom en kvart.

Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skon dagen lat!:D Fick ditt/ert paket idag! Men alla frimarkena var bortrivna! Det var bara ett halvt frimarke kvar! haha. Tur att det kom fram iaf! Och tusen tack for kokboken, godiset och framforallt teckningen!:) Den aker upp pa garderobsdorren (enda platsen man kan hanga upp nagat pa haha). Den gor sallskap med Monsters Inc. Monstret (Sully tror jag han heter? Den stora, inte den lilla grona) och en stor ren som jag ocksa fick idag:P Imorn hade jag planerat att ta korkort men det blir nog inte sa nu nar jag ar sjuk och allt! Jobbigt att kora upp och skriva teori nar man har feber haha.
KRAM, halsa alla!|
/Kusin Ellinor

Anonym sa...

Lungt är bra tycker jag. Barnvakt är också bra! Fika är bäst!!

Anonym sa...

God Jul!