fredag 28 december 2007

Änglar, möss och andra småkryp.


Att bo på landet är självklart större delen av tiden helt underbart.

Småkrypen, ungarna alltså kan leka på gården, i skogen och på ängarna utan att man behöver vara orolig för en massa trafik.

En och annan undrar nog om man är lite galen som drar på sig värsta renoveringsprojektet som troligtvis aldrig blir klart.

Och vissa dagar undrar jag med då det är slut ved inne, svinkallt på golvet i hallen och det har varit möss i diskbänken.

De dagarna får man intala sig att det är livskvalité.

I vår svinkalla hall har min julklappsängel fått sin plats, men jag måste ta en ny bild för den blev lite suddig. Jag har inte börjat använda ny kameran ännu. Det får bli i helgen när A är ledig.

Tjing!




4 kommentarer:

Unknown sa...

Nämen - vad roligt med ännu en norrbottensbloggare! Vill se mer av ditt hus!
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Handplockat sa...

tjingeling
så kul att du hittade till mej

mums vilka gevalia bockar
och fin blogg

lyllos dej som får jobba på fåfängan.....

hittar tillbaka hit
kul att du visade vägen

Persiljas Hus sa...

Hej!
Hittade hit via Lyckliga gatansblogg. Alltid lika kul att hitta bloggar från norr. Själv bor jag i Luleå. Lät spännande med ditt gamla hus! Älskar gamla hus!

Anonym sa...

*haha* Ja nog kan man ju ibland undra om man inte är lite galen trots allt som längtar efter att bo på landet. *s*