torsdag 20 december 2007

Tistel touch...




















Jag gillar verkligen inrednings-och blomsterbutiken
Tistel i Norrfjärden.
Förutom att de har jättefina saker är tjejerna där så himla trevliga.

Det är stört omöjligt att åka dit utan att komma hem med något. Nu var det dock någon vecka sen jag var dit, men på önskelistan finns det många saker.

Här har ni en bild på vår hallbyrå som har "Tisteltouch".
Jag har fläskat dit en rosett som kanske för många är lite "too much", men jul är det och rosetter lite här och var har väl ingen dött av.

Ängeln är en av mina personliga favoriter,
vet inte vilket märke det är
men det känns definitivt danmark .

2 kommentarer:

Färjtorp sa...

Åh vilken fin krans! Har ännu inte besökt den där butiken i Norrfjärden men nu måste jag nog göra det snart!!
Hahaha, härligt med pepparkaksbak med pappa =)
Ha en bra dag.
kram Johanna.

Anonym sa...

Ja men det där blev ju superbra! Nu ser jag ju vad som är på bilden :)