fredag 16 maj 2008

Ännu en vecka till handlingarna....

Stora tjejens födelsedag gick förstås hur bra som helst trots att jag inte hade hunnit mycket i helgen då A passade på att vara toksjuk någonslags förkylnings-magsjuka.

Födelsedagsbarnet hade beställt snittar..hm, hon är helt klart en 5-åring som vet hur ett kalas ska hållas. Och vad gör man inte för sina barn...









Den här veckan har jag varit på "skoltävling" i Burträsk med mina avgångselever. De har tävlat i teori, hoppning, dressyr och skolkörning. De vann inte men jämnt var det. Vi bodde på ett vandrarhem i Burträsk och det var otroligt mysig miljö runt om.
I Burträsk gör man för övrigt världens godaste ost - Västerbottenost.

Nu ska jag dra igång dagen - ska bland annat hämta två äppelträd på en trädgård i närheten... återkommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*mmm* Jag ser att man borde ha varit på det kalaset :D

Änglahem sa...

Nämän kära nån då! Jaa här kan man tala om en tös som vet vad hon vill ha!...snittar...vilken härlig liten 5-åring! Grattis till Ella i efterskott!

Har eran snö försvunnit nu? Måste den väl ändå gjort!...Med tanke på att du skulle hämta äppelträd så...

Ha en toppenhelg!!
Kramar, Ulrika

Färjtorp sa...

Men vilket snyggt kalas hon fick! Hon vet hon... =)

Mums med snittar !
kram.

Daniel Roos sa...

Här ser det riktigt sommtigt och trevligt ut. Ha en bra vecka mvh Daniel