onsdag 28 maj 2008

Jag kan se ljuset....

Jag säger bara SNAAAAART, mycket SNAAAART är vår farstu klar.

I veckan har nästan alla tapeter ramlat på plats...(he he fråga min far om de ramlade dit...värsta mönsterpassningen han varit med om påstår han.)

Och i morgon lägger de in klinkersgolvet... gråa 30x60 plattor.
Fy fasen så himla skönt det ska bli att få lite mer ordning, jag inbillar mig det i alla fall.

Bilder i morgon, nu är jag så där stressad som vanligt... men hav tröst examen är inom räckhåll.

Over and out!

11 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja dy ... nedräkningen har börjat och solen lyser som bara den!

Jag har bara 3 elevdagar kvar!

Nu blev jag så där nyfiken på vilken tapet du plågat din käre far med? Får väl behärska mig till imorgon.

Kram Maud

Änglahem sa...

Jaha Lea....trodde ju nästan du blivit helreligös (inget ont om det!!)...men så var det ju inte. Ska bli så spännande att få se hur det blev!! och tapeten ska vi ju inte tala om hur nyfiken en blev här på den då...stackars Lea pappa..!*fniss*

Kramis Bananis
Ulrika

Anonym sa...

Åh vad härligt! Din far måste ju vara en riktig ängel som stod ut med värsta mönsterpassningen han varit med om... Det blir spännande att se det färdiga resultatet.

Unknown sa...

Hejja, slutet är nära. Kämpa på! Det kommer att bli som en dröm. Jag kan nästan se det framför mig. Lyllo dig kvinna! Ni kommer att njuta av eran nya farstu och vilket lyft för helheten.

Ha det bäst, sommarlovet hägrar :)
Kram Vero

Färjtorp sa...

Jadu Lea, nog förstår jag att du ser ljuset... här sitter man och är bara stressad över att vår farstu inte ens är påbörjad ännu gggrrrrr........... det är bara att vänta tills projektchefen sätter igång!
Kul att få se dina bilder sen iallfall.

Angående växtmarknaden så skulle jag ju gärna komma dit men gissar att det är på kvällen och då är vi borta?

Jihaaaa, loppisen på lördag är ett måste trots att jag jobbar hela dagen men hade tänkt dit en sväng innan jag börjar och det blir tiiidigt på morron ;)

Vi hörs
Kram Johanna

Anonym sa...

Nedräkningen har börjat förstår jag....vad kul att få se resultatet av eran nya farstu.....

Ha det bar dom sista dagarna av terminen, och vi ses väl kanske på loppisen på lördag?

Kram Pernilla

Flingan sa...

Åh, vad spännande med renoverat!
Väntar med spänning på resultatet.
Vi håller på med panelbyte och det går framåt det med. Imorogn ska vi blaska på färg på framsidan... längtar.
kram Plingen

junhe sa...

ska bli spännande att se er farstu...trevlig helg/ kram junhe

Britt sa...

Vad skönt det måste kännas att det snart är färdigt. Skönt med lov också. Ha det bra.//Britt

Unknown sa...

Tack för det. Roligt att man är saknad :)
Behöver dina styrkekramar, känns det som, det är lite struligt i mitt liv just för tillfället. Men men, skam den som ger sig, det kommer något annat ur det här, det är jag säker på.

Kram på dig och tack för din stärkande kram.
Ha det gott. :)

hemtrevnad marie sa...

Nu blev man ju nyfiken på den där tapeten.....??
Skönt att det snart är sommarlov!!
kramis