tisdag 20 maj 2008

Så rackarns roligt....




Jag har fått en utmärkelse av Karin Lindström! Det känns verkligen inspirerande och roligt, så nu fortsätter jag väl ett tag till.

Sen var det ju så att man skulle skicka vidare till fem andra bloggare som förgyller ens vardag.
Det var ju svårare att göra för det finns ju så många duktiga och kreativa människor i vårt avlånga land.

Här kommer de i alla fall.....

Marie med bloggen Hemtrevnad i RudEn riktigt mysig blogg och Marie som inte bara är duktig på att måla har också näsa för en massa härliga loppisfynd.
Tur hon bor långt härifrån annars skulle man gå miste om en massa godsaker på loppisarna.:-)

Hos Vardagslycka är jag in i stort sett varje dag. Hon visar en massa fina saker och är lycklig ägare till Slottsboden på Strömsholm.


Sen har vi Johanna med bloggen
Mysiga lantliga ting.
Vi bor på samma lilla ort, med barn som är lika gamla men vi är hopplösa på att inte inte träffas. Men NU ska vi göra slag i saken, snart är det sommarlov.
Hon är en sån där pysslig och duktig inredare, jättetrevlig IRL och är en stor djurvän.

En till ortsbo ska premieras. Det är Anna och bloggen
Min resa.
En utbrändhet har satt käppar i hjulet för Anna som skriver om lite av varje,
hon är en fullfjädrad pysslare och virkar häftiga grodor bland annat...
Anna är också en stordjurvän som nyss blivit med höns.

Sist men inte minst ska förstås Ulrika med
Änglahem ha en utmärkelse fast jag vet att hon redan har fått flera stycken. En härlig tjej som alltid har något på gång i sin trädgård och som är alldeles för duktig på att kommentera jag får ständigt dåligt samvete...:-)


Nu ska jag pipa iväg till jobbet för ännu en härlig dag i betygsättartider...URK.

5 kommentarer:

Annas resa sa...

Men tack, Lea!!! Så roligt att få den fina utmärkelsen!!! Det blev en bra start på min dag idag:)

Färjtorp sa...

Men så gullig du är!!
Tack så mycket, nu blev jag jätteglad =)

Ha en fin dag
Kram Johanna

hemtrevnad marie sa...

Tack goa söta du!!!!
Man blir lika glad varje gång!!
Jag skickar den tillbaka till dig på stört!!
Nu får du inte börja undra om det tar nån dag innan jag har fått ut min bild på bloggen....har fått några till och fortfarande inte fått till bilden(man får skämmas jag vet, men jag och teknik = inget vidare !! Haha!!
Får verkligen be sonen om hjälp ikväll....nu är han äntligen hemma!!
Ha den bästa av dagar....du får MVG av mig!!!!!

Änglahem sa...

Åhhh Lea vad jag blir glad och rörd!!! Även om jag fått några innan så är alla lika mycket värda!! Om man slutar bli överlycklig för varje en så är det nog dags att lägga ner....och jag är låååångt därifrån!! Tack gulliga du för dina gulliga ord om lilla mig!!!

GRATTIS till din!!! Vilken tur att du fick ny inspiration så du fortsätter din härliga blogg!!! Blir alltid lika glad när du gjort nytt inlägg, du skriver så inlevande om era äventyr!!! Hur går det med bygget föresten?

Ha det så gott vännen!!
Kramar, Ulrika

Gårdsromantik sa...

Vad kul det var att får träffia dig och din härliga familj ikväll.

Skall nu kika lite extra på ditt vackra hus som var så gammalt!

Längtar så tills loppisen i badhusparken börjar - nöjer mig nog med att vara där 6.30.

Kram Maud