fredag 15 februari 2008

Alla trötta mammors dag....

Jag hade verkligen tänkt blogga en sväng igår, och önska er alla en glad alla hjärtans dag, men tji fick jag.

Tror ni inte att jag somnade till och med innan antikrundan var klart, snacka om att jag var helt slut.
I morse vaknade jag av att sovrummet var tomt, en sak är säker det var LÄNGE sen jag sov så hårt att familjen hann vakna och gå ner utan att väcka mig.
Som sagt, enormt trött!
Jag måste få visa lite bilder på en del av alla fina blommor och kort som jag blev förärad med igår.
De vackra tulpanerna med "sälg-hjärtat" fick jag av A.
Tulpaner av mamma och pappa, kortet som syns dåligt på bilden hade "Iglos" gulliga dotter ritat själv.
Familjen "Iglo" kom förbi igår på en snabb
visit.
Ett roligt sammanträffande är att igår för exakt tre år sedan signerade vi köpekontraktet på vårt hus och igår köpte de sitt hus.
Vi ser det som ett gott tecken på att alla hjärtans dag är en bra dag för att göra husköp.
Nu är det snart en till renoveringstok i närheten, det blir kul!
Det fina rosdoftande hjärtat fick jag av min underbart snälla och gulliga vän Åsa Taflin
som äger Butik Fåfängan.
Nu ska jag gå och vila, är fortfarande helt knäckt!
Men i morgon ska jag ta nya friska tag och röja upp i röran.
Ha det bra bloggisar!
Jag fick förresten ett till hjärta igår....
Tyvärr har jag ingen bild på det,
men storflickan hade gjort ett blått trolldegshjärta med glitter på.
Det är det finaste hjärta jag någonsin haft alla kategorier.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det förstår väl jag det att det där hjärtat som inte finns med på bild är det bästa och finaste av dem alla i alla kategorier :D

Annie - Annalunda sa...

...så mycket fint...så är det när man är populär... :) Tack för din hälsning Lea... skyndade mig som attan att skriva... :)

Kram och ha en bra helg...ta väl hand om dig...och glöm inte att ladda batterierna... :)

Kram Annie