fredag 15 februari 2008

Jag kan bli galen...

...på bloggspot att det inte texten blir som jag hade tänkt nu har jag ändrat och grejat hur länge som helst i förra inlägget men det går inte.


Kom ihåg att jag lovat någon att visa takspottarna i övervåningen, här är de.

Till veckan KANSKE min pappa och "A" får lister på plats och väggarna spacklade, då är det inte långt kvar...
Här kan man se hur lågt det skulle ha varit om inte takkupan hade byggts.
Det hade ju aldrig fungerat att ha som rum på det sättet.
Näpp, NU ska jag gå och vara med familjen och mysa i soffan.

God fredagkväll till er alla.


4 kommentarer:

Änglahem sa...

Hej Lea,

Vad skönt att du fick sovmorgon, inte ofta vi mammor får det. Inte i vårat hem iaf, av någon märklig anledning är det MIG flickorna ska ha upp! Vilka fina blombuketter du fick igår! Roshjärtat är bara sååå fint!!

Nu verkar jag väl lite knäpp kanske, men vilket rum är det detta ska bli? Jag är för slö just nu för att gå tillbaks och kolla...fler som är något trötta*snark*.

Ha en underbar helg mitt i byggstöket!!

Kramar
Ulrika

Färjtorp sa...

Oj jag höll nästan på att tro att ni redan hade satt upp belysning i nya hallen...haha.

Du var då verkligen uppvaktad igår!!! Gosh vad blommor & presenter du fick, alltid roligt!
Ha en mysig helg ni med!
Kram Johanna.

Iglo sa...

Katastrofernas drottning ser fram mot den dagen hon får upp spottar i taket. Just nu vill jag bara ha mitt nya tak över huvudet. Skulle behöva lite tips om snygga (främst) och bra(mindre viktigt) kökspannor. Snart ska det bli fredags pizzor i vedeldad ugn.
Ha det!

Unknown sa...

Men TACK! Vad gulligt av dig.
Jo jag vet att Carro har pratat om dig med. :) Hon pratar om den hästen än :) Jag tror hon har nåt magiskt i händerna vad det gäller djur... Hon satt i ett dike med en älg i knät här för nån sommar sen. Han hade trasslat in benen i ett viltstängsel och hon satt och smekte mulen på honom när jag kom dit. Han var lugn som en filbunke så länge hon satt där med honom. Gissa om jag blev skärrad, men hon var helt lugn och trasslade ut hans ben ur trådstängslet.
Galen unge!

Vilka fina blommor du fått av din käresta och familj.
Ska kolla lite mera hos dig sen när jag har mer tid. Måste käka nu är utsvulten efter premiären :)

Ha det bäst! Kram Vero