måndag 28 januari 2008

Sommarbilder i vintertider

Jag fick bara sån lust att visa några sommarbilder så här mitt i smällkalla vintern.

Här är det vår stora flicka som är ute på ängen bakom vårt hus.
Vi har turen att en av mina bästa vänner Marie Öqvist har jobbat som fotograf och förutom att alla barn bara älskar henne så känner hon tjejerna väl.
Det gör fotograferingen så avspänd och naturlig utan tillgjorda flin.

Som ni ser är maskrosor välkomna hos oss, små solar i gräset det är vad jag tycker. Jag såg idag att fröpåsarna börjar poppa upp här och var.... tjihoooooo!!!

Nä, nu ska jag läsa lite på alla andras bloggar..

Tjingeling!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag sa tidigare - mycket ljuvliga bilder! Jag älskar dem!

Färjtorp sa...

Men ooooooj så fina bilder!!
Helt underbara, dessutom får man riktig sommarlängtan!!
Tänker på barnens barfota fötter i gräset =)
Ska vi börja räkna ner nu hihi?
Kram.

Unknown sa...

Ååååh vad du gjorde mig sugen på sommar! Vilka fantastiska bilder. Det är något alldeles speciellt med sommar ändå.... *suck*
Kram Vero

mittiminvillervalla sa...

Du är inte klok! Vilka vackra bilder! Nog har du väl dessa uppförstorade?

Åh, vad jag längtar efter att få springa barfota i gräset!

Härliga sommar, kommer du snart?! :o)

Kramisar Monika

Annie - Annalunda sa...

Så härligt!!!!! ...och vilken liten prinsessfe!!! Längtar bar sååå efter värmen...

Kram Annie

Anonym sa...

Detta var inte snällt gjort!
Vilka känslor dessa fantastiska bilder väcker.
Jag kan knappast tro att bilderna kommer ifrån detta mörka land eller ens från samma planet. Längtar efter grönt gräs så det nästan gör ont i kroppen.

This is Kia sa...

Vilken ängel du har. Man längtar till sommaren när man ser bilden.

kramar Kia

Lilla Blanka sa...

Hej! Fick tips om din blogg av Ulrika (Änglahem)..! Och vad MYSIGT ni har det!!! Underbar bild på lilla älvan...så vackert.
Kram
Mia

Anonym sa...

Hej Lea!
Tack för fina ord om min byrå!
Bilderna på din dotter är absolut helt fantastiska.
Vilket hår hon har! Hur gammal är hon?
Man längtar ju efter sommaren nu....
Ha en bra dag!
kram Bodil.

Annas resa sa...

Superfina bilder! Tänk om man kunde ta sådana själv! som någon ovan skrev, du har väl dessa bilder uppförstorade???

Ingela sa...

Hallå
När man är dålig på att höra av sig in real life kan man ju alltid kolla bloggar hittade din hos AC av en slump.
Mysiga bilder på E. LÄNGTAR till sommaren NU.
Vi måste höras av barnen längtar efter "moster" och kompisarna.
Och jag me så klart.
Kramar Ingela.

Anonym sa...

Hej Lea!
Alltid roligt att läsa din sida. Mycket fina bilder. Du får hälsa till Ingrid att hennes sida åxå är fin. Jag kan nämligen inte skriva kommentarer till henne. Kramiz Linnéa

Karin i Villa Grå sa...

Vilka underbara bilder, de ser ut att vara hämtade från någon reklam för miljötvättmedel eller liknande :-)

Din dotter har ett så vackert hår, det ser ut som Madicken-hår. Härligt!

Kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka jättefina bilder! Härligt, ljuvligt...åååh vad jag längtar till vår och sommar...
Pss. Jag har mailat till dej!
Kram
Marie

Britt sa...

Brickan som du visar har min mamma i sill burkar var roligt att se en bricka i samma utförande.//Britt