fredag 18 januari 2008

Tack snälla...



Jag har fått utmärkelsen " You make my day award!
Alldeles otroligt fina motiveringar av er båda.

Egentligen ska man alltså ge vidare den här utmärkelsen till 8 andra bloggare som man tycker förtjänar en extra uppmuntran.
Själv vill jag ge utmärkelsen vidare och tillbaka till följande:

Barn av norrland

Alias fru A tillika min svägerska som jag tycker så mycket om.
Jag är så glad att jag träffade A så att vi blev vänner.
Hon har dessutom en bra blogg och hemsida.

Mysiga lantliga ting

Johanna har en sån inspirerande, mysig blogg och som är en så hjärtlig och rar person IRL.

Mitt i min villervalla

Husmusen Everts matte som jag träffade första gången på Butik Fåfängan och som är en sån glad och härlig tjej. En blogg som jag besöker dagligen för att få inspiration.

Norsidan 25

En helt ny bekanskap sen någon vecka tillbaka, men det känns som att vi har mycket gemensamt. En tjej med talang i både möbelmakar och revybranchen.


Fyrabarns mamman

En helt fantastisk kvinna som jag är in och läser om hennes vardag varje dag.
Diskmaskinslös sen ett tag tillbaka och fyra barn -say no more.
Hon syr helt underbart coola kläder till barn bland annat.

Huset mitt i byn
Pernilla, som är en av ägarna av min favvobutik Tistel, är en himla trevlig tjej med mycket god smak. En ganska ny norrlandsbloggare med inredning som huvudtema.

Ellinor i USA

Min fina kusin som är iväg som Au Pair i Usa. Jag älskar att se hur det går för henne over there.
Hon kan behöva lite uppmuntran, jag tycker att hon gör det jättebra.

Handplockat
En hemskt inspirerande blogg med en massa bilder på fina saker som man bara vill ha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for uppmuntran! Den behovs!

Anonym sa...

Men oj vad glad jag blev!!! Tack! Så snälla ord! Kram!

Anonym sa...

Tusen tack :D För oss väntar bio (National Treasure) och ett besök på stan idag. Hoppas ni får en superfin dag!
Psst.. Här snöar det eländigt blöt snö så mina gummistövlar sitter nog på mina fötter idag när jag dansar o sjunger i regnet. *fnissar*

Unknown sa...

Tack för dina jättegulliga ord. Vad glad jag blev!! :)
Jag gillar din blogg och är in varje dag bara för att se vad som händer hos er.
Kram Vero